Dag 2 - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Robin Riensema - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Robin Riensema - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: Robin Riensema

Blijf op de hoogte en volg Robin

07 Februari 2016 | Zuid-Afrika, Genadendal

De eerste ochtend in Genadendal regende het. leuk! We hoefden niet heel vroeg op want we gingen naar Cape Aghulas ( het zuidelijkste puntje van Zuid-Afrika). Daar zijn we gaan kijken naar een mooie vuurtoren. De vuurtoren was erg hoog en had enorm steile trappen. Daarna zijn we naar het zuidelijkste puntje gelopen. Daar was een prachtig uitzicht op de zee en de stenen. Een prachtig gezicht! ( foto's volgen ). Een gek idee dat aan de andere kant van de zee de Zuidpool ligt en dat dat dichterbij is dan Nederland. Op dat punt hebben we wat foto's gemaakt van de hele groep.
Daarna zijn we weer in de busjes gestapt en zijn we naar een strandje gereden waar we mochten zonnen en zwemmen. Daar waren ook roggen te zien, maar die waren er niet, helaas. Wel heb ik hier dolfijnen gezien!
Daarbij was ook een restaurantje (super goedkoop) Waar we wat konden eten. Rond een uur of 4/5 zijn we weer terug gereden naar Genadendal. Daar hebben de leraren weer gekookt en hebben we een leuke en lange " kaart" avond gehad.

Tags: Day 2