Dag 1 in Zuid-Afrika - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Robin Riensema - WaarBenJij.nu Dag 1 in Zuid-Afrika - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Robin Riensema - WaarBenJij.nu

Dag 1 in Zuid-Afrika

Door: Robin Riensema

Blijf op de hoogte en volg Robin

06 Februari 2016 | Zuid-Afrika, Genadendal

Na een lange vlucht van ongeveer 24 uur zijn we dan eindelijk aangekomen in Zuid-Afrika.
Geland in Capetown waar onze buddies op ons stonden te wachten. Moe , maar enorm enthousiast en vol adrenaline zijn we samen met onze buddies in een schoolbus gestapt die ons naar Genadendal zou brengen (de plek waar we verblijven).
Het was enorm warm; meer dan 25 graden en waarschijnlijk nog veel meer in de bus. Mijn buddie was heel aardig en we hebben muziek geluiserd. Na iets van anderhalf uur waren we dan in Genadendal.
Ons hostel is groot en schattig. We kregen even de tijd om rond te kijken terwijl de leraren zijn gaan koken; spaghetti. Na het eten zijn we gaan afwassen en de meesten zijn daarna meteen gaan slapen aangezien we slecht hebben geslapen in het vliegtuig.